Ihanan nopeesti mennyt tämä viikko verrattuna edelliseen, nyt on jo keskiviikko ja ei aikaakaan kun on perjantai.  Mulla on yhä edelleen viime viikonloppuna ostetut kukat tuolla terassin pöydällä kassissa.  On ollut hiukka sanoisinko kylmä, ei ole hotsittanut alkaa purkittaa niitä.  Nyt voisi jopa olla sellainen ilma, että voisi harkita kukkien laittamista, mutta tuo hitsin 45 litran multasäkki on edelleen tuolla tuulikaapissa.  Enhän mä saa millään sitä raahattua takapihalle.  Mun selkä on muutenkin jo ihan kaput, jos mä vielä sitä alan raahaamaan, ihan varmasti napsahtaa viimeisetkin selkälihakset jumiin ja sitten en liiku mihinkään.  Pitäisikö yrittää vanhaa kunnon keinoa, mustan jätesäkin päällä raahaamista .  Siten mä olen ennenkin painavia juttuja kuljetellut.  No, katellaan nyt, johan tuo kellokin on niin paljon, etten varmaan viiti alkaa hommiin.  Kai ne kukat vielä pari päivää säilyy, säilyyhän ne myymälässäkin.

Ja mulle tuli yllättäviä lomapäiviäkin ensi viikoksi .  Tänne huusholliin änkee jotain ilmanvaihtoukkoja parina päivänä ja mä en kertakaikkiaan tykkää, että tänne tullaan kun en ole kotona.  Ne ei kuitenkaan toimi kuten kaikille huoltsikoille sun muille aina laitan lapun, että tuulikaapin sisäovea ei saa avata ennen kuin ulko-ovi on kiinni.  Tämä siksi, ettei kissa pääse mualimalle.  Olen sen monta kertaa todennut, että vaikka laitan lapun silmän korkeudelle oveen ja lapussa on punaista, sinistä ja mustaa tekstiä, ei ne osaa lukea.  Tai jos osaavatkin, niiden aivoihin ei luettu teksti uppoa.  Siksi pyysin pomolta vapaata ja onneksi se lupasi.  Olen siis ke-pe lomalla ja jos hommat on hoidettu vaikka ke-to aikana, menen perjantaina töihin.  Sen näkee sitten.

Nyt mun on kuitenkin mentävä tuonne pihalle ja tyhjennettävä kissan ulkohuussi .  Se on semmonen homma joka on hoidettava ilmoista riippumatta, ettei herra ala tekemään kasoja ympäri pihaa kun ei hänen veskinsä ole kunnossa .

Näkemisiin!