Jaaha, josko sitä alkaisi normihommiin, eli pitämään ainakin tätä perjantaipostausta .  Kaikki nunnan tuntevat tiesivät ainakin sen tulevan jos ei muuta.  Tosin nyt kyllä yritän vähän enemmänkin, enkä periaatteessa vaan yritä, vaan on intoakin.

Olen jo pari viikonloppua ollut täpinöissäni, että pitäisi saada tuo terassi kesätrimmiin.  Ei vaan ole onnannut.  Siinä kun tarvitsen tuota Ylkän kuljetusapua .  Ja tähän mennessä ei oikein ole mätsännyt.  Mutta nyt olisi aika hyvät tsäänssit päästä huomenna kukka-, multa-, koriste-, ym. ostoksille.  Joten odotan innolla huomista ja mitä kaikkea on jo tarjolla.  Hiukan on into laantunut laittaa kukkia sinne ja tänne, mutta ei nyt ihan ilmankaan voi olla.  Jos vaan löytäisin kauniita sinisiä kukkia sopivasti ja siihen sopivasti jonkun muun värisiä .  Sen näkee huomenna.

Ja voi vitsit, mulla meni nyt viikonloppu muuten vähän niin kuin pilalle.  Huomasin vahingossa tänään töissä yhden virheen, jonka olin vuoden alussa tehnyt ja nyt se aiheuttaa about 20 naiselle lisätöitä .  Että ottaa pattiin!  En ole tässä muuta ajatellut kuin miten saisin sen sanottua kaikille ja miten saisin etukäteen tehtyä jotenkin niin, ettei heille tulisi ihan hirvee homma.  Varsinkin kun minut tunnetaan siitä, että sanon suoraan kun joku on jonkun älyttömän virheen tehnyt ja kuinka ei ole sitä huomannut.  Nyt ne varmaan haukkuu mua, että siitä sai nunna, aina jäkättämässä ja ite meille aiheuttaa tätä.  No, voinhan mä muotoilla sen niin, että montakos kertaa minä olen joutunut tekemään sitä sun tätä teidän virheiden takia .  Mut just nyt ei helpota.  Pitäisi nyt viikonlopuksi unohtaa moinen ja nauttia ihanista vapaista.  Kai se tästä.

Mutta nyt siirryn jälleen kodinhoidollisiin hommiin ja toivotan kaikille auvoisaa viikonloppua!  Kohta tämä täti pääsee vattansa viereen soffalle!

Viikon huumoripläjäys:

Miksi useimmat elinkautisvangit ovat naimattomia miehiä?
- He asettavat etusijan vapaudelle.