Se on tosiaan tässä ilmoja pidellyt, kuten jo edellisessä postauksessa totesin .  Mulle kävi ihan oudosti tänään kun tulin töistä.  Ensin tietty hikoilin ihan älyttömästi, koska aurinko paahtaa suoraan päin tossa kotimatkalla.  Sitten kun vihdoin hientulo lakkasi, mua alkoi aivan sairaasti väsyttämään.  Menin soffalle vattani viereen ja luin vähän lehteä ja sitten sammuinkin kuin saunalyhty.  Ja nyt vasta heräsin!  Mitään en ole tehnyt huushollin eteen, kaik on levällään.  Mutta en taida stressata, olkoon levällään.  Mulla on parhaillaan ihan semmonen tunne, että mulla on kuumetta.  Ei mulla kuumetta ole, mutta tää yletön lämpö millä meitä nyt hellitään, ei vaan sovi mun kropalle.  Ehkä kohta tuonne ulos voi jo mennä ja jos vaikka joku tuulenvire helpottaisi oloa.  Varmaan tänään grillataankin taas, niin saa syödäkin ulkona.

Olisittepa nähneet meidät tänä aamuna! .  Tehtiin töihinlähtöä.  Kumpikin meistä inhoaa yli kaiken ja 'pelkää' amppareita, Ylkä vielä enemmän kuin minä.  No, istuin tässä keittiössä ja Ylkä oli suihkussa.  Yhtäkkiä alkoi kuulumaan se ampparin surina.  Nousin salamana tuolista, kiljaisin ja hain Raidin.  Juoksin kauemmas eteiseen.  Ylkä kurkkaa kylppärin oven raosta, että onks meillä ampiainen.  Juu on.  Minä hiivin hiljaa takaisin keittiöön päin ja amppari lentelee ees taas, en saa sihdattua sitä Raidia.  Sitten se lentää mua kohti ja minä taas kiljun ja juoksen eteiseen.  Ja taas takaisin keittiöön.  Vihdoin se pysähtyi sen verran, että sain suihkaistua.  Sitten juoksin taas karkuun eteiseen kun se tietty hiukka hermostu ja alkoi lentelemään ees taas.  Ylkä kurkkii edelleen kylppärin oven raosta.  Lopulta se pörriäinen tipahti lattialle ja sain annettua lehdellä hälle armokuoleman.  Hirvee hiki tuli ja keittiön tuoleja siellä täällä ja just kun sain sen ötökän roskikseen, alkaa taas kuulua surina.  Eikö jumankekka toinen mokoma tuli sisään!  Ja sama rumba uudestaan, kiljaisuja, juoksua, Ylkä oven raossa.  Sain lopulta sen toisenkin nirhattua ja Ylkäkin pääsi kylppäristä pois .  Siinä vaiheessa olin totaalisesti hiestä märkä, lähdin autolle etukäteen, että sain vähän viilennystä .  Toivottavasti tänään enää ei tule tämmöstä hommaa!

Nyt ponkaisen tekemään jotakin järkevää.  Viettäkää ihana viikonloppu!

Viikon huumoripläjäys:

Parin keskustelua ennen häitä:
Vaimo: “Hei, Pena!
Mies: “No vihdoinkin, minä olen odottanut jo niin kauan!
Vaimo: “Haluatko että lähden?
Mies: “En! Mistä nyt tuollaista päähäsi? Jo pelkkä ajatuskin kauhistuttaa minua.
Vaimo: “Rakastatko minua?
Mies: “Tietenkin, kaikkina vuorokaudenaikoina!
Vaimo: “Oletko pettänyt minua koskaan?
Mies: “En ikinä! Miksi kysyt tuollaista?
Vaimo: “Haluatko suudella minua?
Mies: “Kyllä, aina kun minulla on tilaisuus siihen!
Vaimo: “Löisitkö minua koskaan?
Mies: “Oletko hullu? Tunnethan sinä minut!
Vaimo: “Voinko luottaa sinuun?
Mies: “Kyllä kulta!
Vaimo: “Rakas…

10 vuotta myöhemmin: Lue vitsi alhaalta ylös