On muuten ilmoja pidellyt, jos ette ole sattunut huomaamaan .

Mä vähän sekoilin tossa pari päivää sitten.  Päätin vihdoinkin ajaa voikukat veke ja hain siis trimmerin.  Ja se piru ei lähe käyntiin, ei sitten millään.  Tarkistin kaikki töpselit että on kohillaan.  Juu on.  Ei vaan käy.  Ja just pari viikkoa sitten kävi ihan iloisesti.  No mulla meni hermo tietty.  Soitin samoin tein Ylkälle, että se saakelin trimmeri ei toimi, tuo uus!  Se heti kysymään, että onko töpseli kunnolla kiinni.  Minä vastaan, että en mä nyt mikään tyhmä oo, tietenkin tarkistin töpselit.

Niin sitä Ylkä sitten toi töistä tullessaan uuden trimmerin.  Seuraavana päivänä piti testata se tietty.  Ja sekään piru ei käy!  Silloin aloin miettimään, että nyt on jossain muualla kyllä vika.  Meillä on tossa ulkopistokkeessa semmonen jakaja, siinä on kaksi töpselin paikkaa.  Tarvitaan kaksi, kun toinen on ulkovalolle ja toinen suihkulähteelle.  Tuumailin, että jos otan sen pois ja laitan trimmerin suoraan kiinteään pistokkeeseen.  Ja kas!  Trimmeri laulaa niin iloisesti.  Ja niin lauloi se vanhakin trimmeri.  Hitsi.  Nyt meillä on sitten kaksi trimmeriä.  Olin ihan varma, että Ylkä kattoo mua taas hitaasti kun kerron sille, mutta ei se ollut moksiskaan.  Ei valitellut, että piti taas tuhlata rahaa ihan turhanpäiten .  Vähän kyllä nyt ihmetyttää miksi ne ei toimineet sen jakajan kanssa.  On siinä tänä kesänä jo ollut suihkulähteenkin pistoke, nyt en ole testannut sitä uudestaan vielä.  On niin hankalaa aina ottaa se ulkovalon töpseli veke, kun sitten taas joutuu kellon laittamaan aikaan.  Toivon tässä, että se jakaja toimii ainakin suihkulähteelle.

Ja nyt testaan, näkyykö kategoria.  Kun Anne kertoi, että mikään kategoria ei näy jos niitä on vain yksi ja mullahan tähän mennessä on ollut vain yksi.  Laitoin toisen.  Katotaan kuinka käy.

 

Jahas, ei näy.

 

Jahas! Nyt näkyy.  Siis pitää myös käyttää sitä uutta lisättyä kategoriaa.  Selevä.  Olkoon näin .