Mulla on päivät ihan sekaisin kun palloilen vaan täällä kotona.  Päivät on samanlaisia kuumia yksi toisensa perään.  En vieläkään näe leikatulla silmällä mitään, kaikki on sumussa.  Kaasu vaan lainehtii silmässä.  Vois jo pikkuhiljaa alkaa poistumaan, kauankohan se oikein kestääkään.  Jos ei viikon päästä ole mitään edistystä tapahtunut otan kyllä yhteyttä sairaalaan.  Tällaisella silmällä ei kyllä numeroita töissä tiirailla.

En oikeastaan ole tehnyt mitään, en kyllä mitään pahemmin saa tehdäkään vielä.  Mulla on imurointikielto ja se on sitten mukavaa .  Paitsi että huusholli kohta alkaa kaipaamaan sitä.  Siivosin kyllä kunnolla ennen leikkausta, että kyllä sitä nyt kolme viikkoa varmaan jaksaa katella vähän pölyisempääkin huushollia.  Ylkä nyt ei imuriin tartu kuin pakolla .  Enkä edes viitsi vaatia moista, on sillä sen verran pitkiä työpäiviä.  Ja jos ei mua haittaa, ei haittaa sitäkään.  Olen huomannut .

Mun piti ihan Reetin blogista käydä katsomassa milloin me toi meidän pieni terassi rakennettiin.  No se oli vuonna 2007 kesäkuussa.  Juuri vähän ennen kuin kekkasin että haluan terassin, olin istuttanut yhden pionin pihalle.  Se jäi terassin taakse ihan pimeään.  Oikeastaan en edes muistanut koko kukkaa,  Joka kesä se sieltä nousi, mutta teki vaan lehtiä.  Tänä kesänä tapahtui ihme!  Huomasin, että siinä on jopa kaksi nuppua!  Olin aivan haltioissani, en uskonut sen koskaan kukkivan.  Kukat puhkesi eri aikaan, mutta ekasta otin ihan kuvankin, oli se sen verran ihmeellinen juttu.

Valtavan upea!  Ja toisesta nupusta tuli ihan samanmoinen, siitä en sitten enää kuvaa ottanutkaan.  Mutta kyllä mä tuota ihailin monen monituista kertaa.

Punaviinimarjatkin kypsyvät.  Olen roikkunut pensaassa syömässä sen minkä olen kyennyt.  Kun näkee vaan toisella silmällä, on hirmu vaikeeta katsoa, hakea ja poimia.  Yhden pienen rasiallisen väkisin keräsin - ja söin saman tien . Namia oli.

Ja mitäs sitten.  No ei mitään.  Minä jatkan palloilemista ja mietin mitä pientä voisi tehdä.  Viettäkäähän mukava viikonloppu!

Viikon huumoripläjäys:

Jeesus käveli kirkonkylän baariin. Hän lähestyi kolmea surullisen näköistä miestä ja tervehti ensimmäistä.
- Mikä on ongelmasi, veli?
- Silmäni. Saan aina vaan vahvempia ja vahvempia laseja ja siltikään en näe kunnolla.
Jeesus kosketti miestä silmille. Samassa mies lähti juosten ulos kertomaan kaikille, että hänellä oli nyt täydellinen näkö.
Seuraava mies ei kuullut Jeesuksen kysymystä, joten Hän koski miehen korvaa palauttaen hänen kuulonsa täydelliseksi. Tämäkin mies lähti juosten ulos, luultavasti saadakseen kuulolaitteen hinnan takaisin.
Samassa kolmas mies hyppäsi tuolistaan ja perääntyi Jeesuksen edellä ennen kuin Hän ehti edes tervehtiä miestä.
- Älä tule lähemmäksi! Älä koske minua! hän kiljui. - Olen sairaseläkkeellä!