Ajattelin ja olen ajatellut jo pitemmän aikaa, että kokeilisin taas bloggaamista.  Olen viettänyt hurjasti aikaa facebookissa ja nyt tuntuu siltä, että olen saanut suht tarpeekseni.  Tunnit vaan hurahtavat siellä ollessa ja mitään ei oikeassa elämässä saa aikaiseksi kun vain pelailee jonninjoutavia pelejä.  Siksi päätin elvyttää Blue nunin, mutta jätin vanhan blogin omakseen ja tein uuden osoitteen uuteen alkuun.

Paljon on näköjään myös tapahtunut vuodatuksessa.  Pohjakoodit ovat menneet uusiksi ja tähän vanhaan koodiin ei saa taustatapettia laitettua ei sitten millään, ainakaan minä.  Olen tehnyt uuteenkin koodiin pohjan, johon saan tapetin, mutta jostain kumman syystä tuota otsikkokuvaa en.  Tai saan, mutta se tulee pikkiriikkisenä.  Ei taas tajuu tämä täti ollenkaan näitä juttuja.  Paneudun tähän asiaan tulevaisuudessa :D

Tänään on äitienpäivä.  Hyvää äitienpäivää siis kaikille äideille.  Vaikka en oikea äiti olekaan, ei se estä saamasta äitienpäivälahjoja :)  Kun on tuo nelijalkainen kultapoika, joka pistää isin asialle kun ei itse kauppaan pääse :)

Tällaiset lahjukset tuli pojalta

ja sitten isiltä tämä

Korttikin oli mukana ja kuinkas ollakaan, kuvassa kovasti poikaa muistuttava kissa :)

Eli tästä se lähtee taas.  Toivottavasti joku vanhoista ihanista blogitutuista löytää tiensä jälleen tänne ja tietenkin uudet tuttavuudet.  Olisi mukava vaihtaa ajatuksia.

Seuraavaan kertaan siis!