Jäi tuo perjantaipostaus väliin eilen kun olin hunnigolla .  Tai en mä nyt niin kauheen hunningolla ollut, mutta kun mulla oli eilen joku päivä, jota työkaveri halusi juhlistaa, niin se vei mut parille viinilasilliselle.  Sitten tulin kotiin, käväsin naamiksessa ja aloin kodinhoidollisiin hommiin, ei vaan kerennyt.

Minä otin siis sitä lomaa varulta 3 päivää viikolla, kun ne huoltomiehet piti käydä. No, keskiviikkona ei tullut ketään, turhaan otin sen päivän.  Torstaina ne sitten tuli kahteen otteeseen, joten kun homma oli hoidossa, menin eilen töihin.  Onneksi.  Oli vähän hommia taas. 

Tänään me ollaan tuon Ylkän kanssa tallustettu yhteistä matkaa 28 vuotta, joten eilen kun hän tuli töistä, sain ihanan paljon lahjuksia .  Siinä lahjottiin molempien päivien kunniaksi, eilisen ja tämän päivän.  Sain kukan, en tiedä mikä lie, vissiin joku anemone tai joku, en tajuu miksi se semmosen mulle osti, kun en mitään ruukkukukkia halua, mutta Ylkä sanoi, että kun se oli ainoa sininen siellä kaupassa .  Sitten sain tietty kortin ja skumppapullon, joka oli semmosessa jännässä ice bagissa.  Eli siihen voi laittaa jäitä ja juoma säilyy viileänä jos vaikka olisi aurinkoinen sää ja nauttisi sen ulkona.  Mitä tosin ei näköjään tapahdu, sataa ja on kylmä.  Sitten sain vielä aivan ihanan lahjan, eli Sofi Oksasen Puhdistus-kirjan.  Mä olen kauan sitä himoinnut ja nyt Ylkä oli sen yhtäkkiä muistanut kun oli kirjakaupan ohi kulkenut.  Olin niin onnellinen siitä, että oli ihan pakko kapsahtaa Ylkän kaulaan .  Joten ihanasti minut on nyt taas lahjottu.  Sain vielä Jaanalta ihanan postikortin ja kirjeen, joka oli todella iloinen yllätys!  Kiitos kovasti Jaana!  Ja kiitos myös kaikille tekstarin lähettäneille!

Tänään laitan jotain kivaa ruokaa ja sen palan painikkeeksi sitten sitä skumppaa.  Kurja vaan kun ei tuonne ulos oikein voi mennä, tarvitsisi sadesuojat ja villahousut .

Toivotan kaikille auvoisaa viikonloppua!

Tämän viikon huumoripläjäykseksi kopioin Annen facebookin seinältä tämän, koska minusta se oli niin hyvä

Irish philosophy:
"There are only two things to worry about
either you are well or you are sick.
If you are well,
then there is nothing to worry about.
If you are sick,
there are two things to worry about.
Either you will get well or you will die.
If you get well,
there is nothing to worry about.
If you die,
there are two things to worry about.
Either you will go to heaven or hell.
If you go to heaven,
there is nothing to worry about.
But if you go to hell,
you'll be so damn busy shaking hands with your friends,
you wont have time to Worry !

So why worry ! ? !"