Mä olen nyt pakkolomalla.  Meillä muutetaan töissä huoneista ja kerroksista toisiin ja tänään siellä touhuaa muuttomiehet, eli me kaikki ollaan vapaalla.  Ei yhtään paha.

Kävin eilen hakemassa mun uudet rillit.  Hitsi nää on kummalliset surprise.  Sangat ei kierry korvan ympärille vaan ovat semmoset suorat ja mulla ei ole ikinä tällasia ollut, tuntuu ihan ihmeelliseltä. Enkä mä tällaista huomannut silloin kun kävin nää sovittamassa.  Jotenkin en saa näitä oikealle kohdalle tohon nenän päälle smiley.  Mutta totutteluahan kaikki uudet rillit vaatii, ehkä mä näihinkin vielä totun.  Muuten kyllä tykkään näistä tosi paljon.  Tuntuu kuin ei ois rillejä ollenkaan kun nää on ne hengettömät.  Mutta mä nään ton nenätuen koko ajan ja rillien alle jaa 'tyhjää tilaa', eli kun katson alas, näkö on hiukka huono kun ei osu rillin linssi smiley.  Noh, kahtellaan.  Jos vielä joku päivä ois hyvät, eihän ne nyt toisena päivänä voi vielä ollakaan.

Tänään täytyy lähteä vähän liikenteeseen.  Ja pitäis siivota, kämppä on kuin hävityksen kauhistus.  Huoh.  Että se siitä vapaapäivästä cheeky.  Mutta mukavaa viikonloppua itse kullekin säädylle!

Viikon huumoripläjäys:
Mies kulki yksinään rannalla ja löysi pullon lojumassa hiekassa. Hän kurkottui poimimaan pullon ja veti korkin ulos. Savupilven keskeltä tuli esiin henki. Henki kiitti nopeasti miestä vapaudestaan ja tarjosi miehelle kolme toivomusta.
- Tuota, olen aina halunnut käydä Hawaijilla, mutta pelkään lentämistä ja laivamatka saa minut huonovointiseksi. Jos sinä tekisit minulle tien Hawaijille?
- Tuota, siinä on paljon tekemistä jopa minulle. Kaikki pylväät, jotka pitävät tien ylhäällä ja tarvitaan tonneittain tavaraa. Se voi kestää jopa kuukausia. Etkö voisi toivoa jotain muuta. En usko pystyväni siihen, vastasi henki.
- Okei sitten. Olenkin aina halunnut ymmärtää naisten ajatusten juoksua. Opeta minut siis ymmärtämään naista.
- Halusitko siihen tiehen 2 vai 4 kaistaa? sanoi henki nopeasti.