Ajattelin raapustaa jotakin.  Nimittäin kun nyt ottaa pattiin. Heh, mun piti mennä saunaan, mutta kas kun sauna ei ollut lämmin!  En mä tajua miten se oikein kävi, menin minä sen päälle laittamaan, otin saunajakkaran ja kiulun ulos saunasta kuten teen aina ensin.  Sitten laitan sen päälle, mutta nyt en muista mikä juttu keskeytti sen ja niin minä onnellisena ootin vaan saunaan pääsyä.  Ja ootan muuten edelleenkin. Voi huoh.

Olen ollut tämän viikon lomalla.  Lomalla ja lomalla, olen taas siivoskellut urakalla.  Nimittäin ensi viikon olen sairaslomalla ja taas sellaisella ettei saa yhtään fyysisesti rasittaa.  Menen kaihileikkaukseen.  Kyllähän mä tiesin että se makulareikäleikkaus aiheuttaa kaihia, mutta jotenkin kun sanottiin, että kahden vuoden sisällä, minä ajattelin että kahden vuoden päästä.   Heh, tyhmä minä.  Joulukuusta on näkö heikentynyt oikeassa silmässä koko ajan.  En voinut vuodenvaihteessa ja alkukeväästä jäädä töitten takia sairikselle, joten olen vaan sinnitellyt.  Nyt en kestänyt enää, menin silmälekurille, joka laittoi lähetteen silmäklinikalle.  Sieltä tuli sitten viesti, että on kuuden kuukauden jono.  Ajattelin heti että voihan vietävä.  Mutta siinä oli mukana myös kysely, haluanko palvelusetelin.  En ollut ikuna semmosesta kuullutkaan.  Kun luin esitteen, halusin setelin heti.  Se nimittäin oikeutti menemään yksityiselle lääkärille ja sillä keinoin pääsi tietysti nopeammin leikkaukseen.  Itse joutuu maksamaan vähän enemmän, eli 90 euroa.  Totta hitsissä mä maksan 1700 euron leikkauksesta mielelläni 90 euroa jos se kerran meinaa sitä, että pääsee hetimiten.  Ja niin pääsinkin.  Olisin vieläkin aikaisemmin päässyt, mutta taas työt ei antaneet periksi.  Mutta ensi maanantaina sitten vihdoinkin!

Jokohan se sauna kohta olisi lämmin.....