Ei siis taas yhtään hotsita tää bloggailu.  Kun uudelleen aloitin, puhkuin niin intoa ja kummasti se vaan taas on laantunut.  Ei vaan nappaa.

Mulla oli siis viime viikon perjantaina ne venetsialaiset naamiaiset.  Enpä ollut kauaa siellä, puoltoista tuntia vaan.  Just kerkesin syödä ja sitten soitin Ylkälle ja se oli jo kotimatkalla töistä, joten sanoin, että tuu hakee mut kanssa.  Jälkkäri jäi syömättäkin.  Ei haitannut, kivempi oli mennä kotiin.  Oli kyllä mahtavia luomuksia joillakin, jotkut taas olivat ihan normikamppeissa.  Laitan nyt tähän kuvan siitä mun tuunaamastani silmikosta.  Olin siis ihan kulta-musta-asusteissa itse.

Siinä mielessä tuo sopi hyvin.  Vaikka en mä ole tyytyväinen tohon tuunaukseeni .  Ja hitsi, en ollenkaan aatellut, että tuo peittää nenän.  Enhän mä saanut hengitettyä, vähän väliä oli pakko nostaa otsalle koko tekele.  Ja ruokaakaan ei voinut syödä tuo päässä.  Noh, tulipahan käytyä nekin bileet ainakin katsastamassa.

Nyt alan siivoamaan ihka uudella imurillani, tuolla se on eteisessä vielä paketissa.  Täytyy testata .  Enpä edes tiedä koska seuraavan kerran jaksan tänne jotain raapustaa.

Mukavaa viikonloppua!

Viikon huumoripläjäys:

 

Armeijassa oli kaappitarkastus. Alokkaita neuvottiin esittelemään kaappi sanomalla:
- Tämä on alokas sen-ja-sen kaappi
Ensimmäinen alokas sanoi:
- Tämä on alokas sen-ja-sen kaappi.
Vääpeli huusi:
- Ei noin tietenkään, vaan sano siinä oma nimesi sen-ja-sen tilalla!
- Tämä on alokas sen-ja-sen kaappi! alokas huusi.
- Oletteko aivan tomppeli! karjui vääpeli. -Mikä on teidän nimenne?
- Alokas Senjanen, herra vääpeli.

VN:F [1.9.7_1111]