Minä ja mun iänikuiset koipeni.  Mulla on oikeen jalan jalkapöytää särkenyt nyt pari viikkoa.  Välillä enemmän välillä vähemmän. Eilen se sitten äityi semmoiseksi etten meinannut päästä kävelemään töistä kotiin.  Turposi nilkkaa myöten ja oli kuin tukki.  Kävin sitten lekurissa tänään, otettiin kuudet eri kuvat, saan tiedon maanantaina.  Mutta kun ei mitään ihmeellistä lekuri huomannut, ei osannut tietenkään mitään sanoakaan muuta kuin että syö särkylääkkeitä ja pidä levossa.  Ja tarvitsetko sairaslomaa.  No en tarvii, meen perjantaina töihin, ei tämä tästä miksikään muutu.  Jos nyt kuvissa näkyy vaikka joku hiusmurtuma, kai siihen sitten jotain apuakin saa.  Siis kai.

En tajua mistä tämä johtuu.  Ellei se sitten kuitenkin johdu siitä kun kolme viikkoa sitten lensin duunin käytävällä nurin.  Korot vähän alkoi liukumaan ja sitten tämä täti mätkähti täydellä voimalla oikealle kyljelle.  Mutta kun tuo kipu alkoi vasta viikko sen jälkeen.  Eikä nilkka osunut mitenkään kovasti mihinkään tai tuo jalkapöytä.  Tiedä häntä.

Tämän päivän olin sairiksella, onneksi huomenna on muuten vaan vapaata.  Ja sitten koikkelehdin perjantain töissä ja olen taas viikonlopun hissun kissun.