Meikäläinen vähän sekos tässä viime torstaina cheeky.  Oltiin kaupassa ja mentiin kassalle. Edessäni oli semmonen parikymppinen tyttö joka puhui puhelimeen.  Ja minä aloin tuijottaa sitä puhelinta. Ylkä katsoi että mikä tolle muijalle nyt tuli, sitten se katsoi mitä mä tuijotin ja tajusi. Nimittäin sillä tytöllä oli aivan kertakaikkisen ihanan näköinen puhelin! Se oli sähkönsininen ja glitterit vaan kimalsi.  Tyttö lopetti puhelun ja tietty sekin tunsi, että tuo muija tossa tuijottaa ja katsoi mua jo ihmeissään.  Sitten mä kysyin siltä, että mikä toi sun puhelin on. No se oli iPhone.  Sanoin vaan tytölle, että voi kun on ihana, ihan mun värinen.  Tyttö vaan naureskeli, oli kai iloinen, etten ollutkaan ihan dille tuijottaja, että mulla oli syykin laugh.

Seuraavana päivänä heti katsomaan netistä iPhonen kuoria (se tyttö nimittäin sanoi, että oli ostanut ne kuoret) ja löytyihän sieltä samanlainen, 34 euroa.  Sitten töitten jälkeen kauppaan katsomaan iPhonea.  Kamalan kallis. Ja ei mun sormet osannut käyttää sitä. Nimittäin tekstailu oli kaameeta. Kosketusnäytöllinen kun on ja ne kirjaimet oli semmoset puoli senttiä leveät, ei onnistunut millään. Yritin kirjoittaa moi vaan ja teksti oli tyyliin moijfnjael vskjdfiöalaaan cheeky.  Joten se siitä. En saanut glitteristä sähkönsinistä puhelinta. Nyyh.