Meikä on taas vaihteeksi ollut sairaslomalla tiistaista lähtien.  Äityi tuo jalkapöytä niin ettei päässyt kävelemään.  Nyt sitten syödään nivelrikkolääkkeitä kolme kuukautta.  Toivotaan että auttavat, muuten pitää mennä lekuriin taas ja sitten jo uhkasivat ottaa reumakokeet.  Voi itku, ei kiva jos se tauti tulee.  Kyllähän sen kanssa pärjää, mutta silti.  Kaameeta tää vanheneminen! =D

Nyt sitten olen vaan ollut ja tehnyt joulukortteja.  Kaikki on tehty mitä olen meinannutkin tehdä, vien 25 kipaletta töihin myyntiin jos jolle kulle kelpaa.  Viime vuonna kyllä kelpas kaikki.  Ja jos ei kelpaa, lähetän itse =D.  Tänä vuonna suurin osa saa multa vaan tavallisia kortteja, ainoastaan kahdeksalle lähetän omatekemät :)  Laitoin lisää kuvia korteista tonne joulukorttisivulle, sieltä voi tiirata jos haluaa :)

Viikko meni tosi nopeasti ja taas on perjantai.  Pakko mun on vähän siivota vaikka jalalla ei nyt pahemmin saisi tallustella.  Ei täällä muuten kestä olla.  Jos hittaasti ja raahallisesti tekis :)

Ja eikun mukavaa viikonloppua kaikille!

 

Viikon huumoripläjäys:

Pienen kaupungin syyttäjä kutsui ensimmäisen todistajan todistajan aitioon. Todistaja oli kuin vanha isoäiti, vanhempi rouva. Syyttäjä lähestyi rouvaa. ja kysyi, "Rouva Virtanen, tunnetteko te minut?"
Rouva vastasi, "Miksikäs ei, kyllä minä tunnen sinut Salonen. Olen tuntenut sinut pienestä pojasta asti ja totta puhuen sinä olet ollut suuri pettymys minulle. Sinä valehtelet, sinä petät vaimoasi, sinä manipuloit ihmisiä ja puhut ihmisistä pahaa heidän selkänsä takana. Kyllä minä tunnen sinut."
Syyttäjä oli poissa tolaltaan. Tietämättä mitä tehdä seuraavaksi, hän osoitti salin toiselle puolelle ja kysyi, "Rouva Virtanen, tunnetteko te puolustusasianajajan?"
Rouva Virtanen vastasi, "Kyllä minä tunnen Hämäläisen. Olen tuntenut hänen nuoresta pojasta lähtien. Olin usein lapsenvahtina hänen vanhempiensa luona ja vahtimassa häntä. Hän on todellinen pettymys minulle. Hän on laiska, kiihkoilija ja hänellä on alkoholiongelma. Hän ei ole saanut aikaan yhtään normaalia rakkaussuhdetta kenenkään kanssa ja hänen asianajotoimistonsa on koko läänin surkein ja ala-arvoisin. Kyllä minä tunnen hänet.

Tässä vaiheessa tuomari kopautti nuijallaan hiljaisuutta saliin ja kutsui molemmat asianajajat luokseen. Hän sanoi uhkaavasti, "Jos kumpikaan teistä kysyy häneltä, että tunteeko hän minut, niin kysyjä joutuu selliin oikeuden halventamisesta."