Olen yrittänyt vastata noihin kommentteihin, mutta kun kaikki katoaa bittiavaruuteen. En edes tiennyt että täällä on kommentteja kun lukee vaan kommentoi. Olen jo vähän saanut muokattua kuten huomaatte :) Mutta kamalan paljon katosi vanhasta blogista. Siis vuodatus teki sen taas! Ensin katosi kuvat, nyt katosi paljon muuta, että voi ottaa pattiin.  Ja sitä pulinalaatikkoa en vaan saa laitettua, hitsi.

Edit. Siis asetuksissa mä näin kaikki mun kirjoittamat kommentit. Mitä mä teen väärin kun ne ei tule eetteriin? Kommentoin vastaamalla ja ilman vastaamista ja ne vaan ei näy. Hellumarjallekin kävin kommentoimassa, en tiedä näkyykö se sitten hänen asetuksissaan, ilmoille se ei ainakaan tullut.

Ja Anne, ei näy tässä sun kommenttia, mutta tuolta asetuksen puolelta löysin :) Nyt on blogikuvakin :) Mitään linkkejä en ole laittanut, noi tuli itestään. Onneks.